پست سریع بین المللی،حمل بار هوایی،حمل بار از چین،ترخیص کالا،ترخیص

,پست بین المللی,پست بین المللی Pde,پست بین المللی Dhl,پست بین المللی Tnt,پست بین المللی آرامکس,پست بین المللی تهران,پست بین المللی Dhl تهران,پست بین المللی Sms,پست بین المللی Ems,پست بین المللی Tpg,شرکت پست بین المللی Pde,پست سریع بین المللی Pde,پست بین الملل Pde,شرکت پست سریع بین المللی Pde,پست بین المللی Dhl تبریز,پست بین الملل Dhl,هزینه پست بین المللی Dhl,شرکت پست بین المللی Dhl,پست بین المللی Tnt شیراز,پست بین الملل Tnt,شرکت پست بین المللی Tnt,هزینه پست بین المللی Tnt,شرکت پست سریع بین المللی Tnt

پست سریع بین المللی،حمل بار هوایی،حمل بار از چین،ترخیص کالا،ترخیص

,پست بین المللی,پست بین المللی Pde,پست بین المللی Dhl,پست بین المللی Tnt,پست بین المللی آرامکس,پست بین المللی تهران,پست بین المللی Dhl تهران,پست بین المللی Sms,پست بین المللی Ems,پست بین المللی Tpg,شرکت پست بین المللی Pde,پست سریع بین المللی Pde,پست بین الملل Pde,شرکت پست سریع بین المللی Pde,پست بین المللی Dhl تبریز,پست بین الملل Dhl,هزینه پست بین المللی Dhl,شرکت پست بین المللی Dhl,پست بین المللی Tnt شیراز,پست بین الملل Tnt,شرکت پست بین المللی Tnt,هزینه پست بین المللی Tnt,شرکت پست سریع بین المللی Tnt

,پست بین المللی,پست بین المللی Pde,پست بین المللی Dhl,پست بین المللی Tnt,پست بین المللی آرامکس,پست بین المللی تهران,پست بین المللی Dhl تهران,پست بین المللی Sms,پست بین المللی Ems,پست بین المللی Tpg,شرکت پست بین المللی Pde,پست سریع بین المللی Pde,پست بین الملل Pde,شرکت پست سریع بین المللی Pde,پست بین المللی Dhl تبریز,پست بین الملل Dhl,هزینه پست بین المللی Dhl,شرکت پست بین المللی Dhl,پست بین المللی Tnt شیراز,پست بین الملل Tnt,شرکت پست بین المللی Tnt,هزینه پست بین المللی Tnt,شرکت پست سریع بین المللی Tnt,پست بین المللی آرامکس مشهد,پست بین المللی آرامکس ایران,پست بین الملل آرامکس,پست بین المللی در تهران,شرکت پست سریع بین المللی تهران ناوگان ترابر,پست بین الملل تهران,پست سریع بین المللی تهران ناوگان ترابر,شرکت پست بین المللی تهران,استخدام پست سریع بین المللی تهران ناوگان ترابر,شرکت های پست بین المللی در تهران,استخدام شرکت پست سریع بین المللی تهران,پست سریع بین المللی Sms

بایگانی
آخرین مطالب

Speed, Safety, Trust and Transparency
No.14, 26th St., Farhang Blvd., Farhang Sq., Saadat Abad, Tehran, IRAN
+98 (21) 43623000 (30 Lines)

    Home
    About
    Services
    Terms
    Tracking
    Contact

Speed
Safety
Trust
Transparency
BRE provides a Fast and Safe delivery of your goods.
We are specialized in door to door services (express shipping) from China to Iran.
Reliable Service

Knowing you can sleep at night while your freight is in your Courier's hands is priceless. This allows you to spend your time actually running your business.
Communication

When unforeseen challenges occur, it is important that your Courier keeps you informed proactively, instead of you having to chase them down.
Good Working Relationships

It is always easier when the logistics services are covered by one company instead of having to deal with several companies to complete the supply chain.
Competitive Rates

As the market changes constantly, it is important that your Courier keeps you competitive.
One Stop Shop

It is always easier when the logistics services are covered by one company instead of having to deal with several companies to complete the supply chain.
About BRE

BRE is the biggest region express company between china and Iran. We are specialized in door to door services (express shipping) from China to Iran. BRE is a locally owned international Express shipping company. Founded in June 06, and has gone from strength to strength to become The International Courier on your doorstep.

Whether it is residential shifting or commercial consignment, Capital Worldwide offers end to end logistics solutions irrespective of the place. The company's reputation for excellence in the customs and freighting industry is well known. For a deeper look at our services, please visit our Services Page.

The company pride itself on it's ability to ensure not only cost effective but also, provides best standards in customer service, time bound safe deliveries and door to door services which add to overall customer satisfaction.

BRE Express is committed to providing the best combination of service and value in expedited shipping. Through our global network of partners we can provide full set of air freight services, air cargo transportation, break-bulk shipping, warehousing and distribution, international moving, cargo insurance, PO management and tracking and tracing along with a array of other services. Ask us how we can stream line your logistics and help you save time, energy and money in your shipping.

We have excellent teams all over the China and we are committed to providing the most competitive rates. Please contact our sales department for a friendly quote. Customer references gladly made available to you upon request. We utilize an online express tracking system to keep our customers updated with their accounts as well as other developing shipping news.
Services

BRE Express offers a variety of services to individuals, businesses and corporations. Our shipment services are great for students, companies and traders, or anyone who needs to ship from point A to point B. We specialize in timely, affordable and convenient shipping options. With our multiple daily departures, BRE Express can move your shipment any time of the day, 365 days a year.
STANDARD

Standard service is the economical choice for non-time-critical shipments.

    Packages are shipped on a space-available basis
    Available as door-to-door, counter-to-counter or variation
    Oversize shipments require additional transit time
    Pick-up and drop-off are available during normal business hours

PRIORITY

Priority service is your choice for time-critical shipments.

    Available as door-to-door, counter-to-counter or variation

DIRECT DRIVE

Direct Drive is our fastest, most specialized service. It utilizes dedicated vehicles traveling specific routes to deliver shipments as fast as possible.

    All pick-ups must be ready for pick-up when the order is placed
    Estimated time of arrival is based on total drive time and will be determined at time of estimate
    Available door-to-door only

OTHER SERVICES

BRE Express offers a number of other products and services to meet the needs of our customers. Contact a service representative to learn more.
Cargo
Express
Switching
Customs Services & Clearance
Customized Projects
Solution Finding
terms and conditions

Click below to download terms pdf file .
Contact BRE

    IRAN
        Email: iran@bre-line.com
        Branch 1: No.14, 26th St., Farhang Blvd., Farhang Sq., Saadat Abad, Tehran, IRAN
        Tel: +98 (21) 43623000 (30 Lines)
        Branch 2:
        Tel: +98 (21) 44492673
    China
        Email: china@bre-line.com


نظرات  (۸۰)

شرکت bre با اعلام هزینه 10 برابری گمرک رسما اخاذی میکند. باید از فعالیت چنین شرکتهایی جلوگیری شود.

 مملکت فعلا بدون نظارت در تمامی امور است. هر کسی هر کاری که دلش بخواهد انجام میدهد .  شما مراجعه کن به گمرک بسته های وارده جنب حوزه 2  ببین اصلا کسی را مسیول پیدا میکنی؟

خود گمرک تعرفه 5 درصدی را 30 درصد حساب میکند. ارزش نمونه 10 دلاری را هزار دلار محاسبه میکند . انقدر شیر تو شیر شده که حساب و کتاب نداره .

ما الان خودمون چند تا نمونه میخواهیم جرات نداریم بگیم که بفرستند.  دولت هم خواب خواب خواب است.

شرکتهای پستی همچون BRE کلاهبردار هستند. باید این شرکتها تعطیل شوند. من قبلا نگران بار در چین بودم ولی متاسفانه هموطنان خودی بیشتر از هر کسی ما را گرفتار کردند و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند.

باید جلوی فساد در گمرک گرفته شود.

واقعا جای تاسف داره که شرکت خارجی مدیریت نمایندگی ایران رو کنترل نمیکنه . این شرکت دزد ترین و بی وجدان و متقلب ترین نمایندگی پستی هست که من دیدم . بابت نمونه سمپل که اصلا هزینه ای گمرک نمیگیره هزینه ای عجیب درخواست کردن که من مجبور شدم بگم سمپل رو نمیخوام اصلا . 

  • سعید هرمزی نژاد
  • شرکت BRE رسما کلاه برداره، من شکایت سنگین تنظیم کردم ودارم پیگیری میکنم و خسارت سنگینی تزشون میگیرم . این شرکت حقوق ورودی را ۱۰ برار حساب میکند حمل و نقل را ۱۰ برابر حساب میکند 

    متاسفانه من هم گرفتار این شرکت شیاد شدم و برای تحویل قبض انبار به بنده ۳۸۰ هزار تومن دریافت کردن

    به کرات بسته ها را اشتباه تحویل میدهند (بسته کس دیگری را به یکی دیگه تحویل میدهند)، چندین بار بسته گم شده است، و همچنین در دو مورد بسته های ارزشمند را گم میکنند. اینها همه جدا از قیمت های چند برابری ترخیص کالا هست.

  • مهدی محمدی
  • بسیار  کند و غیر  منضبط و غیر  متعهد  ، تعهد  شرکت bre  فقط  دریافت  وجه گزاف است  و هیچ  تعهدی  در خصوص  تحویل  بسته  در موعد مقرر ندارد

  • میلاد حسینی
  • من صحبت اکثر دوستان رو قبول دارم

    واقعا مشکلات در حوزه حمل بین الملل هست

    بنده با چندین شرکت کار کردم و همه هزینه های بالایی دارند

    اما راه مناسب برای دریافت خدمات مطلوب با هزینه معقول اینه که ابتدا با شرکت توافق کنیم و بعد بسته را تحویل دهیم

    بنده از زمانی که بار و تحویل می‌دهم متوجه شدم که بهتره اول هزینه ها رو باهاشون توافق کنم و بعدش بر اساس آن هزینه که توافق شده خدمات را برای من انجام می دهند درصورتی که قبلا بسته را تحویلشان می‌دادیم و هر هزینه‌ای که عنوان میشد به عنوان هزینه ترخیص که مدنظر ما بود متفاوت بود بهترین روش این هستش که ما ابتدا ی هزینه ای رو که برآورده خودمون هست باهاشون توافق کنیم و قراردادی امضا می‌کنند و صددرصد مطابق عمل میشه بنده الان دو سال هست که با این روش دارم کار می کنم و از شرکت BRE رضایت دارم

     

    این پیشنهاد رو به همه عزیزان میکنم که توافق و تعهد قبل از انجام رو فراموش نکنند

  • سما اعتمادی
  • سلام 
    من چندین ساله دارم با این شرکت کار میکنم، هم مشکلاتی بوده هم خوبی های منحصر به فردی اما در مجموع راضی هستم
    دقیقا همین هفته ی پیش 10 کیلو بار داشتم گفتم باز چک کنم که سرم کلاه نره، 2 تا 5 کیلو کردم، یکیش رو با یه شرکتی آوردم یکیش رو با BRE، اون شرکت اول بهم قیمت حمل 1300 داد اما BRE بهم 1900 داد ، خیلی شاکی شدم، بار رو که دادم برای انجام دادن، دیدم اون شرکت زد زیر حرفش که این بار باید بره هنگ کنگ و نمیتونیم بیاریم و ... اما BRE برام آوردم از هنگ کنگ یعنی از اول حواسشون به این بود که قیمت هنگ کنگی بهم بدن، قیمت ترخیص هم همون شرکت بهم 3300 اعلام کرده بود اما BRE بهم 2600 داد،
    منم اگه کار نکرده بودم با یه استعلام ساده شاکی میشدم، اما این مثال رو گفتم که دوستان و همکارانی که میخوان مقایسه دقیق داشته باشند بدونند در مقایسه، با توجه به شرایط و قوانین مسخره ای که تو گمرک هست، با همه مشکلات بهتر از BRE هیچ شرکتی نیست، اینو به دفعات تست کردم که میگم و با توجه به همه جوانب نه فقط یه موضوع
     

  • سامان نظری
  • من 10 ساله دارم کار بازرگانی میکنم، زمانی که DHL بود که خدمات خیلی خوب بود اما هزینه ها هنگفت
    اما از وقتی تحریم ها شدید شد و DHL هم رفت، خودم که میرمم گمرک واقعا اذیت کننده شده اوضاع،
    انگار دستور دارند از آقایون ارزیاب ها که اذیت کنند و پدر مردمو درآرن
    با BRE کار میکنم و راضی هستم، اگه برید گمرک میبینید بیشترین حجم بار از چین رو دارند،
    به نظرم خدماتشون خوبه اما برای قیمت ها به دفعات تست کردم، به خاطر شرایط گمرک خیلی مسخره شده
    من از ترخیصکار قیمت میگیرم برای بارهام، به BREمیگم، تونست برام زیرش دربیاره که خوبه و چون بهشون اعتماد دارم حتی یکمم بالاتر بشه، به خودشون میسپرم، همیشه رو حرفشون بودن و تلاش رو تو شرکتون برای رضایت مشتری حس میکنم، این برام ارزشمنده

    من فکر کردم مشکل منه نگو بقیه هم به این مساله برخوردن واقعا شرکت کلاهبرداریه

    به بار 2میلیونی من 2 میلیون گمرک گرفتن!!! ینی 100% ارزش کالا

    مگه اصلا جنسی با این نرخ نعرفه وجود داره

    واقعا گیراوردن

    شرکت محترم

    تلفن های شما هیچکدام پاسخگو نیست، فرار مالیاتی که هم داریداگر ما بخواهیم باید به چه کسی و کجا مراجع کنیم بهتر است به کامنت های مشتریان در سایت خودتان مراجعه داشته باشید تا از میزان نحوه عملکردتان مطلع شوید.

    قطعا در خصوص مخفی کاری و فرار مالیاتی موضوع را پیگیری خواهم کرد.

     

    یک شرکت کلاه بردار واقعی که واقعا اخاذی میکنند فقط به این دلیل که تو این شرایط دارن تو ایران کار میکنن. 

    یا خدا چه میکنین با این همه حجم نارضایتی؟

    من دو تا سمپل که هر کدوم 5کیلویی هست برام فرستادن تازه میخوام برم قبض انبار بگیرم 
    با این اوصافی که دارم میبینم پس حسابی قراره پیاده بشم

     سلام یک تی شیرت از دوست چینی ام ( ساکن چین است)که ۲۰ تومن بیشتر ارزش نداره برایم بعنوان کادوی تولد ارسال شده شرکت بی آر ای درخواست ۶۸ هزارتومان هزینه ارسال از تهران به مشهد کرده . در صورتیکه سایر شرکتهای پستی یک سوم این مبلغ را میگیرند.......

    من واقعا نمیدونم ولی من تا الان هر بسته ارسالی که داشتم زودر از بقیه شرکتها تحویل داده اند و هزینه شان هم کمتر بودبه غیر از یک مورد که آن هم منطقی به نظر میرسید چون هیچ یک از شرکتها پستی دیگر نمی توانشتند بسته من را ارسال کنند 

  • نادر سلیمانی
  • با سلام خدمت همه دوستان عزیز دقیقا مشخصه که بعضی از این پیامها با قصد دشمنی نوشته شده است من الان چند ساله دارم با این شرکت کار میکنم هنوز هیچ مشکلی برای من بوجود نیومده نمی دونم این دوستان اگر واقعا میگن شرکت بی آر ای کلاه برداره خوبه شمارشونو بزران وگر نه هر کسی بیاد میتونه اینجا هر چی دوست داره بنویسه و از شرکت بی آر خواستارم تا این موضوع رو بررسی کنه که افراد شرکت های رقیب نیان و به دورغ گزافه گویی نکنن  

  • مهرناز درگاه
  • با سلام بنظر من عقاید منفی و گوش ندید این شرکت با توجه به اینکه قدرت پیگیری بالایی داره بسیار منظم و دقیق به اموراتش رسیدگی میکنه و من بسیار از این شرکت که 4 سال باهاش کار میکنم راضی ام.

    سلام

    بنده شخصا دچار کلاهبرداری شرکت BRE شدم و چون هیچ کجا پیگیر نشدند اینجا کامنت نوشتم و امیدوارم این شرکت و شرکتهایی مثل اون که مایه ننگ ایران و ایرانی هستند هر چه زودتر تعطیل شوند.

    مشکلاتی که شرکت bre برای من بوجود اورد رو به طرف چینی منتقل کردم و ایشون هم قول دادند که دیگه با این شرکت کار نکنند. امیدوارم بقیه نیز همین کار رو بکنند تا عملا این شرکت مشتریان خود را از دست داده و تعطیل شود.

  • آزیتا محبی
  • تشکر و قدر دانی میکنم از تمام عزیزانی که در شرکت حمل و نقل  بین المللی بی آر ای هستند که به شدت من و همکارانم را با کارشناسی دقیق و خوبشون راهنمایی کردند که بتونم بسته پستی که داشتم با کمترین هزینه و زمان به دست مشتریانم برسونم 

  • محسن یاوری
  • سلام به همه پرسنل زحمت کش بی آر ای که واقعا صمیمانه برای ملت ایرانمون زحمت میکشند یک خسته نباشید میگم که چون هیچ شرکت دیگه ایی مثل شما محیط دوستانه و صمیمانه را ندارد وقتی برای تحویل بسته به شرکت بی آر ای رفتم کاملا برخوردی دوستانه داشتند .

    خدا قوت و همیشه موفق وپیروز باشید 

  • هادی رمضانی
  • والا نمیدونم همه پیامهارو خوندم من الان حدود سه سال هست که دارم با شرکت بی آر ای کار میکنم تا الان نه برخود نا مناسبی دیدم ونه بد قولی از این شرکت دقیقا مشخصه که این افرادی که پیامهای منفی میزارن برای خراب کردن شرکت بی آر ایی این کارو میکنند که از نظر اخلاقی درست نیست و به نظر بنده بجای خراب کردن شرکت های موفقی مثل        بی آر ای به اصلاح شرکت های خودشون بپردازند که بتونن رقابت سالمی داشته باشند  

  • احمد سماواتی
  • من کارم آی تی هست و قطعات کامپیوتری از چین وارد میکنم و با شرکت بی آر ای تقریبا دو سالی هست که کار میکنم هیچ مشکلی تا حالا نداشتم با این شرکت و  این کار شرکت پی دی ای که با سئو بی آر ای خودشو می خواد بالا بکشونه اصلا درست نیست دقیقا شرکت پی دی ای داره با اعتبار و اسم شرکت محبوب بی آر ای خودشو بکشونه بالا منم فکر میکنم اگر بیشتر تلاش کنن شاید بتونن به شرکت بی آر ایی برسونن تلاشتونو بیشتر کنید به جای اینکه با اسم شرکت های قدر و معتبری مثل بی آر ای خودتونو بالا بکشید و معروف کنید البته این کار شما که با شرکت بی آر ایی بالا میایید خودش نشون میده که شرکت بی آر ای از شما خیلی بالا تره که از دست به دامان اسم شرکت بی آر ای شدید

  • رضا یزدان دوست
  • سلام. چه جوریه که اسم بی آر ای و سرچ میکنیم این صفحه بالا میاد که آدرسش pde-express.blog.ir  شده  ؟
     
    دوستان اگر یه کم دانش IT  داشته باشند ، متوجه بی اخلاقی شرکت پی دی ای میشن . ... 
     
    البته به بنده مربوط نیستا ولی شمایی که داری این صفحه رو مدیریت میکنی باید بدونی که همینجوری داری سئوی شرکت بی آر ای رو قوی میکنی ... 

    یخورده سواد کامپیوتر خودتون و ببرید بالا

    البته این و هم اضافه کنم که بنده سالهاست دارم با شرکت بی آر ای کار میکنم و خوشبختانه هم از خدماتشون راضیم و هم از قیمت حمل این شرکت ... ضمنا همه الان استعلام قیمت میگیرند و بعد با شرکتی که هم قیمت بهتری داره و هم کیفیت بیشتری داره کار میکنند. 
    من خودم همیشه استعلام قیمت میگیرم . حتی یکبار هم با شرکت پی دی ای کار کردم که قیمتشون و برام عوض کردند و اول قیمت خوبی دادند ولی موقع تحویل بارم خیلی قیمت و بالا بردند . 
     

  • ناصر عبدالهی
  • سلام به همه دوستان شرکت بی آر ای به شدت شرکت فعال و تلاشگری هست که امکان ارتباط با مدیران ارشد آن کاملا راحت هست نمیدونم این اراجیفی که بالا نوشتن رو از کجا آوردن ؟

  • سید احمد نامجو
  • هر موقع که من به بی آر ای میرم اکثر اوقات تخفیف هایی خوبی میدن مخصوصا اگر با مدیرانش صحبت کنید که امکان ملاقات با مدیران بی آر ای به شدت راحت هست و می تونید ملاقاتشون کنید

  • محسن نامجو مطلق
  • سلام به همه دوستان 

    خواستم تشکرو قدردانی کنم از شرکت بزرگ و فعال بی آر ای که توانسته با این همه تحریمهای موجود کالای اساسی و غیر اساسی مشتریان را بدون کمترین وقفه و بد قولی به دستشون برسونه من و چند تن از دوستانم که در کار واردات از چین و هنگ کنگ هستیم خیلی از این شرکت راضی و خدا وقت میگیم بهشون باشه که انشاالله بقیه شرکتها دیگه شرکت بی آر ای را سرلوحه وسرمشق خودشون قرار بدن

  • مهدی نصرتی
  • دیروزمن در بسته ایی داشتم از چین قرار بود و خدارو شکر پرسنل بی آر ای به موقع و دقیقا سر وقت بسته رو به من رسوندن و تشکر ویژه ایی دارم از پذیرایی  خیلی گرمشون خداقوت بهشون میگم چون خیلی جدی پیگیر کارام بودند 

  • موسی سیاح
  • خسته نباشید کلی میگم به همه پرسنل بی آر ایی خدا قوت به همتون که یک محیط دوستانه ایی رو ایجاد کردید که مشتری ها اصلا در شرکت شما احساس خوبی دارند با تشکر از همه شما

  • مهدی سهیلی
  • سلام به همه ممنون از شرکت بی آر ای که تونسته با این همه تحریمها و قیمت بالای یوآن حمل ارزونی را داشته باشد دمتون گرم زنده باشید تجار ایرانی به داشتن شرکتی مثل شما افتخار میکند 

  • مجتبی صادقی
  • بسته پستی که دیر ارسال شده بود و خود بنده مقصر بودم رفتم شرکت بی آر ای و اصلا فکر نمی کردم اینقدر راحت بتونم با مدیران قرار ملاقات داشته باشم  ولی بقیه شرکت ها حتی نمیشه پرسنل شرکت رو دید چه برسه به مدیران از بی آر ایی خیلی خیلی ممنون و سپاسگزارم براتون آرزوی موفقیت و شادی دارم 

    بی آر ای خسته نباشید یک دنیا ممنون به خاطر به موقع رسوندن بسته ام و قیمت ارزونی که با من حساب کردید خدا خیرتون بده

    کلمه دزد براشون کمه! من از چین یه قطعه خریدم ۸۰ گرم وزنشه قیمتش ۱۱ دلار یعنی ۳۰۰ هزار تومان. ۳۰۰ هزار تومان  کرایه حمل دادم، گفتن فکر نمیکنیم هزینه گمرکیش چیزی بشه! وقتی رسید ۵۵۰ هزار تومان گمرک گرفتن و آخرشم گفتن فقط تهران تحویل میدیم.

    واقعا دزدن

    کثافتا

    ظاهرا شرکت bre کارمندان خود را موظف نموده است هر روز به این سایت آمده و به اسم خوانندگان معروف! از او دفاع کنند. بهتر است بجای صرف وقت برای اینکارها صادقانه عمل کرده و قبض انبار را به مشتریان خود تحویل دهید.

     

    امیدوارم وزارت صمت این کامنتها را دیده و به داد مردم برسد.

    سلام 

    از اینکه اسممو ننوشتم برای اینکه بدون استثنا همه شرکت های حمل و نقل بین المللی منو میشناسن چون من کارم تجارت بین ایران و چین هست و با همه شرکت ها در حال کار هستم این خزعبلاتی که با نوشتن رو از کجا آوردن نمیدونم ولی شرکت بی آر ای تنها شرکتی هست که همیشه تخفیف به مشتریانش میده هرموقع که رفتیم شرکتشون حسابی از تیم ما پذیایی کردند و همیشه برخورد مناسبی داشتند علی الخصوص تاریخ تحویل بسته هامون همیشه به موقع بوده ممنون از همه پرسنل بی آر ای همیشه موفق باشید 

    با عرض سلام و ادب 

    تشکر ویژه ایی دارم از اینکه محیطی دوستانه و صمیمی برای مشتریان دارند

     

  • پدرام نامدار
  • ممنونم از بی آر ای بابت حمل ارزونی که داره خیلی قیمتهای باور نکردنی داره برای حمل خدا خیرتون بده 

  • علی نامدار
  • قیمت هایی ترخیص شما به شدت خوبه نسبت به شرکت های رقیبتون همیشه پایدار باشید 

    ALIIIIIIIIIIIIIII https://www.bre-line.ir/

    ممنون از شرکت بی آر ای که همیشه با مشتیانش به خوبی رفتار و برخورد میکند من یک بسته از شرکت پی دی ای می خواستم بگیرم دقیقا مثل وحشی های آمازون که انسان نده اند رفتار کردند و اگر کمی بیشتر در شرکت پی دی ای می ماندم حتما با چاقو منو میزدند ادبیات کاملا چاله میدانی و بازاری دارند بروند کمی درس اخلاق از شرکت بی آر ای بگیرند که برخورد کاملا خوب و پذیرایی مناسبی دارند .

    با تشکر فراوان از شرکت بی آر ای 

  • اسلام وکیلی
  • ممنون از شرکت بی آر ای برای حمل ارزونی که داشتید با سپاس

  • حسین زمانی
  • شرکت بی آر ای جزء یکی از بهترین شرکتهای حمل ونقل در ایران و خاور میانه هست که محطی کاملا دوستانه  را برای مشترین فراهم میکند بسیار بسیار از شما ممنونیم

  • داریوش ارجمند
  • می خواستم تشکر کنم از شرکت بی آر ای که اینقدر برای مشتریان ارزش قائل هستند و همیشه تخفیف های خوبی را میدهند

    از همه کارکنان بی آر ای بسیار بسیار سپاسگزارم که خیلی مهربانانه در یک محیط دوستانه خدمات به مشتریان میدهند خسته نباشید و خدا قوت

  • ناصر حسینی
  • از هنگ کنگ یک بسته ایی داشتم که شرکت بی آر ای توانست با قیمتی پایین تر از همه شرکت ها برای من تا درب منزل بیاورد  ممنون از همه کارکنان بی آر ای 

  • پژمان حسینی
  • خیلی از پرسنل بی آر ای  سپاسگزارم که برخورد خیلی خوبی با مشتریان دارند بر خلاف بقیه شرکت ها که گویی سر دعوا و نزاع دارند

  • محسن امانی
  • شرکت بی آر ای جزء معدود شرکتهایی هست که به جز خدمات خوبش پذیرایی خوبی هم برای مشتریان دارد

  • یزدان ممهر
  • شرکت بی آر ای مزیتهای زیادی دارد  یکی از بزرگترین مزیتهایش امکان ملاقات راحت با مدیارن می باشد که این مسله مهم در بقیه شرکتها حمل و نقل نیست

  • احمد نامی
  • با سلام شرکت جدید بی آر ای رو تبریک میگم همیشه موفق و پیروز باشید و تشکر ویژه ایی دارم از قسمت کال سنتر که به خوبی راهنمایی میکنند

  • پدرام جهانگیری
  • تشکر ویژه ایی دارم از شرکت بی آر ای برای این همه تلاش و دلسوزی که برای مشتریان دارد

  • هادی خودکار
  • درود به همه بی آر ای های عزیز از همتون خیلی ممنونم که کالای منو با کمترین زمان و قیمت برای من از چین آوردید با سپاس همیشه پاینده باشید

  • هادی جهانی
  • به جرات میشه گفت بی آر ای از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های حمل و نقل هوایی هست که خدمات خوبی میده و ملاقات با مدیرانش خیلی راحته

  • هاتف سیجانی
  • نمیدونم وقعا با این قیمتهای کمی که شرکت بی آر ای بسته هارو میاره چیزی برای خودش داره یه نه واقعا قیمتهاش مناسبه از همه پرسنل بی آر ای سپاسگزارم

  • حسین زمانی
  • با تشکر از خدمات شرکت بی آر ای بی دریغ در حال خدمت رسانی می باشد با قیمت های بسیار بسیار پایین

    ممنون از این همه پذیرایی که بی آر ای برای مشتریانش میکنه که بسیار عالی هست با تشکر از پرسنل بی آر ای 

  • داوود شیرزاد
  • خیلی خیلی قیمت های مناسبی دارند شرکت بی آر ای از همه شرکت هایی که صادرات انجام میدهند قیمت ارزانتری دارند 

    روند کند ترخیص- هزینه ترخیص بالا-و ...... من به شخصه راضی نیستم از این شرکت. از سال 90 کارم واردات هست. متاسفانه دو الی سه بار طرف فرستنده بدون هماهنگی بنده اجناسم رو با شرکت BRE ارسال کرده. خودم بین شرکت های داخلی اسکای اکسپرس رو واقعا قبول دارم.
    امیدوارم شرکت bre اگر دوست داره موندکار باشه خودش رو یکم جمع جور کنه و جانب انصاق رو رعایت کنه. 
    در انتها باید بگم خیلی تابلو هست که کارمندان و دوستان این شرکت میان و با کتمنت های تابلو از این شرکت تعریف و تمجید میکنند. این کار خیلی تابلو هست و مردم متوجه میشن پس .... خودتیییی.
    به جای این کار سعی کن اشتباهات و نواقصت رو رفع کنی.
    و این انتقادات رو بپذیرید. بشخصه سپاسگزارم از شرکتهایی که زحمت میکشن و در این شرایط سخت کمک حال ما واردکنندگان و بازرگانان هستند اما نصاف داشتن هم خوبه.

    یا علی
     

    تحویل به موقع  و ارزان شرکت بی ار ای همیشه برای من مهم بوده و هست و یکی از علتهایی که من و همه تاجران و وارد کنندگان با شرکت بی آر ای همکاری میکنند همین امر مهم است 

    تمام پارامترهایی که یک تاجر برای واردات و صادرات کالاهایش نیاز دارد همه در در شرکت بی آر ای هست و نه تنها من تمام تاجران ایرانی و چینی با این شرکت کار میکنند و این چرت و پرت هایی که در بالا یه سری شرکت های کم بینانه مثل شرکت پی دی نوشته اند را باور نکنید 

    سلام به همه خوانندگان عزیز یه مشت مفت خور حسود فقط دارن از بی آر ای بد بیرا میگن وقتی نمیتونید مثل شرکت بی آر ای قابل اعتماد باشید سعی وتلاشتونو بیشتر کنید نه اینکه به اسم بی آر ای سئو کنید و و سایت پی دی ای را بیارید بالا 

    شرکت بی آر ای از مردم به دروغ بابت هزینه گمرکی پول هنگفت میگیره و اخاذی میکنه 

    چند نفرم‌هم‌گماشته تا ازش تعریف کنن از متن نوشته ها میفهمید که یک اخاذ هست این شرکت . 

    گول تعریف ها رو نخورید خودشون نوشتن 

    سلام به همه مشتی ها امروز یک بسته پستی داشتم که نه تنا شرکت پی دی کلا هیچ شرکت دیگه ایی مسئولیت حملشو قبول نمیکرد تنها شرکتی که قبول کرد شرکت بی آر ای بود که با قیمت خیل خیلی مناسب بسته من رو رسوند یه خسته نباشید به همه پرسنل زحمتکش بی آر ای میگم و اصلا نگران این گزافه گویی ها و حسودانی که نمی تونن با شما رقابت کنن باشید نیازی به خوبی گفتن از شما نیست بی آر ای همیشه خوبه 

    باید بگم اهمه جوره از شرکت بی آر ای راضی ام همیشه مرسولات من را به موقع و با قیمت مناسبی تحویل داده  

    سلام به خواننده محترم

    من کلی از چین خرید داشتم و بدون اینکه به چین برم شرکت محترم و فعال بی آر ای توانست تمام وسایل مورد نیازی که می خواستم را از چین برای من خریداری کنه و با قیمتی کاملا خوب ارسال کنه و بهدرب منزل من برسونه ازشون خیلی سپاسگزارم

    این شرکت رسما کلاهبرداری داره میکنه د نمدونم جریان چیه و به کجا وصله. همه شدن دزد

    سلام خدمت همه آقای راستگو اگر مطمئن هستید کلاه بردار هست برید شکایت کنید اگر هم نه لطفا چرت و پرت نگید یه شرکتی مثل بی آر ای اعتبار یک کشور هست نه مثل  شرکت پی دی ای که از اعتبار بی آر ای استفاده میکنه و دقیقا الگو برداری میکنه 

  • رضا فراهانی
  • شرکت بی ار ای گرون ترین شرکت از نظر حمل و ترخیص هست مثلا door to door هست ولی حتی اگر بخواهید قبض خودتون را بگیرید و خودتون ترخیص کنید باید دوست هزار تومان پرداخت کنید. برای ترخیص یک بار 3 کیلویی 5.5 میلیون تومان درخواست کردند

  • کیرم دهن بد خواهان بی آر ای
  • کلا گوز گوز نکنید کص کشا شما مالی این حرفا نیستید که از بی آر ای بد میگید برید از کص ننتون بد بگید پدر کونیا 

    وقتی بقیه عمر منفور اتو تو زندان گذروندی میفهمی هر چی لایق خانوادته به مردم نگی و شیادی و گوهخوری رو کنار بزاری

  • شرکت پیران کو
  • ما گیر این شرکت پستی  BRE افتاده ام  ، خواهشاً در تمامی شبکه ها اعلام کنید تاکسی گیر همچون من گرفتار همچین شرکت های نشود ، نمی دونم چگونه شکایتم را پیگیری کنم کسی جوابگو  نیست ، آیا جای سراغ دارید که برم شکایت کنم .

    این شرکت به معنای واقعی دزد و شیاد است قیمت های ترخیص بسیار بالا و زمان ترخیص بالا واقعا ادامه همکاری با این شرکت بیهودست اصلا پیشنهاد نمیشه برام عجیب هست این نظرها که احتمالا از خود کارمندان شرکت بی ار ای هستن

    این شرکت واقعا افتضاح ترین خدمات رو ارائه میده فقط کمی از بقیه شرکت ها هزینه حملشون پایین تر هست از بابت ترخیص چندین برابر میکشن روی هزینه زمان ترخیصکالاشون انقدر زیاده ادم پشیمون میشه من دیگه با این شرکت کار نمیکنم بدجور از رقباشون عقب موندن.

    به شدت این شرکت بد کار میبکنه و هر روز دعوا میشه اونجا همه مشتری ها شاکی هستن 

    ابتدا ار هزینه را استعلام میکنی از همه جا کمتر هست ولی وقتی موقع تحویل کالا که میشه چندین برابر شرکت های دیگه ازت پول میگیرن گول اینارو نخورید

     

    دزدی تو روز روشن آخه کسی نیست نظارت کنه ؟

  • سمیرا نادری
  • خیلی برای من عجیبه! معلوم نیست این شرکت چه هیزم تری به رقباش فروخته که دارند اینطوری براش میزنند، من حدود ۱ ساله با این شرکت دارم کار میکنم، مشکل بوده، اما همیشه حل شده! این همه بدگویی فقط به نظرم از رقبا برمیاد! البته که اینو تست هم کردم و جالبه بدونید وقتی به شرکت های رقیبشون زنگ زدم و از این شرکت صحبت کردم، خیلی واضح گفتند شرکت خوبی نیست و قیمت ها رو بالا میگه و واضحا برای بی ار ای میزنند، اما وقتی با خود بی ار ای صحبت کردم در مورد شرکت های دیگه فقط بهم گفتند همکاران کاریمون هستند و هر شرکتی سیاست خودش رو داره، وقتی همه دارند پشت سر یکی صحبت می‌کنند معلومه منافعشان به خطر افتاده و بی ار ای هم به نظر من فقط داره توسط رقبا تخریب میشه و مشتریانی که باهاشون کار کردند میدونند که مشکلات اینطور بزرگ نمایی که نوشته شده نیست !

    شرکت BRE رسما با گروکشی و اخاذی از مردم داره گذرون میکنه، قیمت گمرکی رو دها برابر میگیره و گروکشی میکنه ، خاک بر سر هواپیمایی کشوری که اورزه رسیدگی به این اخاذگر ها رو نداره .

    واقعا گران ترین دزد ترین شرکت حملی هست که میشناسم حملش یکم پایین تر از بقیه شرکتاست ترخیص ده برابر میگیرن اگه اعتراض کنید کم میکنن وقتی تهدید به شکایت میکنید از ترسشون رایگانم کالارو بهتون میدن واقعا اشغال ترین و دزد ترین هستن من با سامان اکسپرس و پی دی ای کار کردم خیلی راضیم با این شرکت دزد کار نکنید

    شرگت کثافت BRE و مردم بی خایه ایران که فقط چوس ناله میکنن. چهارتا شکایت کرده بودین در این شرکتها تخته بود. بزار شکایت به جایی نرسه ولی بکنین. تا سگهاشون نیان اینجا ناموس پاره خودشونو معرفی کنن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی